Visar inlägg med etikett pics. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett pics. Visa alla inlägg

fredag 6 februari 2009

Såhär en tid efter min första riktiga bloggträf ska jag erkänna att jag tänker tillbaka på kvällen lite då och då. Några frågor bor kvar i huvudet. Som till exempel, varför hälsade jag inte på Ninna? Vilka var de två killarna som inte verkade känna så många? Varför följde Lisa inte med på efterfest? Vem var Doris och vem var Rita egentligen? Och vem tyckte att jag (enligt rykte) skulle passa utmärkt till dennes son? Svaren kanske vi aldrig får veta. Här kommer några bilder istället.

Här har vi minst en person som gillar glass och en bror. Brodern demonstrerar exakt hur illa han tycker om morötter i köttfärssås.

Här räknas griskinder minsann.

Här en trevlig kvinna med ett eget skafferi och ja, Johan Swanljung, kanske inte behöver någon närmare presentation.

torsdag 5 februari 2009

Varning

Inom snar framtid kommer det läggas upp tre blider här från senaste burkbytarkvällens efterfest. Känner du dig träffad (på Träffas) och inte vill vara med om det har du chansen till veto nu. Sen är det försent.