tisdag 2 juni 2009

Bloggträff- elementan

Nu är det snart dags! Picnicen blev ett inne-event eftersom vädret inte har vett att förstå att det är sommar nu.

Elementan:

Plats: Matlabbet, Hornstulls strand 9, ovanför Strand(Street)
Tid: 17.30
Medtag: rosévin och eventuella snacks. Den som kan motivera får även ha annan färg på vinet. Eller annan dryck. Glas och vinöppnare finnes.
Burkbyte: ja, för den som vill! Glöm inte att slå in burken så att man inte ser innehållet.

Har du inte sagt till att du kommer i antingen Lisas blogg eller i min blogg, så gör det nu, här!
Så trevligt det ska bli!

3 kommentarer:

Niklas (Nyfiken på mat) sa...

Då jag inte kan närvara hoppas jag ni får sol, vem vet, det blev ju sol idag! =)

Annika sa...

Jättetrevligt att träffas! Förlåt att du inte fick mer städhjälp från mig, som ju deklarerat att jag minsann skulle hjälpa till...
Skyller på salongsberusning orsakad av för klent matintag tidigare under dagen.

Patrik sa...

tack för att du såg till att det blev av och tack för skivan, jättebra